Saturday, August 29, 2015

If You Born Poor

As salam..

IF YOU BORN POOR
IT'S NOT YOUR MISTAKE
BUT IF YOU DIE POOR
IT'S YOUR MISTAKE

Bill Gates

Tersentak dengan quote by Bill Gates ni..deep meaning..Tuhan kita pun suruh kita berusaha dan terus berusaha mencari rezeki..Tapi, rezeki yang macam mana kita nak cari? Tepuk dada tanya selera..

Cuba kita lihat orang di sekeliling kita. Ada yang sempurna tubuh dan ada yang cacat. Sedangkan yang cacat dan kurang upaya terus gigih mencari sesuap nasi. Inikan pula kita yang sempurna. Tetapi, masih juga ada kes-kes mencuri, meragut dan merompak yang dikerjakan oleh si sempurna tubuh ini. Kesempitan hidup membawa kepada tindakan yang kurang bijak ini.

Di mana penghujung kejayaan kita? Selagi kita tidak mudah berusaha selagi itulah kita adalah seorang yang berjaya. Orang gagal adalah orang yang berputus asa di awal kegagalannya.

JOM jana income. Tidak perlu menjaja ke rumah-rumah. Cuma kita sebarkan kebaikan dan pentingnya pengambilan makanan tambahan/suplemen yang membantu tubuh badan sihat..juga untuk seisi ahli keluarga kita. TANPA KESIHATAN YANG BAIK PASTINYA KITA SUKAR UNUK MELAKUKAN PEKERJAAN SEHARIAN KAN???

Macam mana cara?

PM saya
Erna 0146907178
SID883367
FB: Ernawati Toba

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Follow me

Total Pageviews