Tuesday, November 4, 2014

Tentang Saya


Saya Ernawati binti Toba. Berasal dari Tawau, Sabah. Kini bekerja sebagai di 1 syarikat swasta di Kota Kinabalu dan sebagai Shaklee Distributor sejak June 2013. Saya menjadi ahli dan mengamalkan suplemen Shaklee bermula dengan mengambil Alfalfa Complex, Lecithin bagi tujuan turunkan berat badan. Tenyata ianya berhasil dalam 1-2 bulan. Saya teruskan mengambil Cinch Shake dan ESP tenyata ianya lebih banyak membantu untuk memastikan tubuh badan fit dan mengurangkan gelebeh. Syukur Alhamdulillah saya menemui 1 jenis produk yang betul-betul berkesan walaupun sebelumnya saya telah mencuba pelbagai produk. Kini saya lebih sihat badan dan minda. Mari bersama saya!


Hubungi saya:
Shaklee Independent Distributor Anda
Ernawati Toba
0146907178
FB:Ernawati Toba
FB Page: Healthy Lifestyle with Ernawati Toba

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Follow me

Total Pageviews