Thursday, October 16, 2014

Shaklee Cares For Our Children


Inilah tanggungjawab CSR (tanggungjawab sosial corporat) yang selalu dinanti-nantikan oleh masyarakat khususnya ibu-ibu yang amat mementingkan kesihatan anak-anak. Bertemakan 'Shaklee Cares For Our Children', Shaklee Products (M) Sdn Bhd. menyumbangkan sebanyak RM 1 juta setahun dalam bentuk minuman berkhasiat dan bernutrisi kepada 2000 keluarga yang berdaftar dengan Yayasan Mykasih.
Best tak? Inilah salah satu sumbangan terbesar Shaklee yang pastinya banyak memberi manfaat kepada kanak-kanak ini khasnya. Apakah minuman rahsia tu??? Pastinya Mealshakes...


Dengan rasa tanggungjawab, pastinya kita akan sama-sama menjayakan program ini. Mengamalkan nutrisi yang seimbang sangatlah diperlukan dalam kehidupan seharian kita. Apa lagi bagi anak-anak yang akan menjadi kebanggaan kita dan menjadi peneraju negara pada masa hadapan. 

Dengan mengambil kira faktor persekitaran, pergaulan dan faktor kendiri anak-anak, pastinya mereka selalu terdedah dengan radikal bebas dan persekitaran yang kurang bersih. Ini menyebabkan sistem imuniti mereka terganggu dan tahap rintangan sakit akan berkurang. Anak-anak mungkin mudah mengalami demam, selesema, batuk-batuk, cirit-birit, kurang selera makan dan lain-lain lagi jika para ibu-bapa tidak peka akan keadaan seperti ini. Di sinilah, minuman nutrisi dan berkhasiat ini memainkan peranan penting dan pastinya ia menjadi pilihan nombor satu para ibu bapa masa kini.

Nak tahu tak promosi ni masih berlangsung sampai hujung bulan Oktober ni..Mari sama-sama kita menyumbang menjayakan program ini. 


Mealshakes juga sesuai untuk semua peringkat umur...nak gantikan protein yang lengkap boleh cuba Melashakes..



Boleh terus klik link untuk pembelian terus:

Set Mealshakes

Set Kanak-Kanak Lengkap

"Anak-anak Permata Hati"

Ernawati Toba 
Shaklee Independent Distributor 883367
FB: Ernawati Toba
FB Page: Healthy Lifestyle with Ernawati Toba
Phone: 0146907178
Email: ernawati1901@gmail.com



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Follow me

Total Pageviews