Saturday, September 5, 2015

Dia Gemarinya...

As salam..

Sharing daripada nenek saya sendiri..beliau menghidap Rheumatic, kolesterol tinggi dan berat badan berlebihan. Bendalir rawan dekat tulang lutut sudah kering. Lepas dari pergi berjumpa doktor, dimaklumkan yang lutut nak operate masukkan bendalir supaya dapat tampung berat badan. Tahu berapa kos? RM10,000 untuk 1 lutut....oh no! Mahalnya...nenek saya bagitau doktor tak perluĺah nak operate..tak mampu...


Pengalaman nenek saya mengambil Energysing Soy Protein (ESP) sejak tahun lalu lagi. Syukur, nenek saya rasa sesuai dan badan rasa ringan berbanding dulu serta lehih bertenaga. Indeks Glisemik rendah baik untuk badan yang terlebih berat. Ianya juga membantu menstabilkan berat badan.

Apa lagi? Rebut peluang bulan ini!

Beli 2 dapat 5% diskaun
Beli 6 dapat 7 tub sebab 1 tub FREE jimat RM150...sapa nak kasi kan?

Hubungi saya
Erna 0146907178
SID883367

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Follow me

Total Pageviews