Friday, August 7, 2015

Carotomax pilihan saya!

As salam...

Carotomax merupakan vitamin mudah larut.  Anda tidak perlu risau untuk mengambil Carotomax kerana ianya dalam bentuk provitamin A, yang mana HANYA akan diaktifkan apabila ia diperlukan sahaja, dan akan disingkirkan dari tubuh jika berlebihan. Jadi tiada kes Vitamin A tersimpan dan menjadi toksik seterusnya membahayakan kesihatan.



Testimoni saya sendiri...kalau tdk share rasa rugi plk..

Saya mengamalkan Carotomax..Sebelum saya cuba Carotomax sendiri memang rabun agak tinggi...tahap silau pun tinggi...pakar mata cakap tidak dpt guna contact lense rabun sbb tahap silau agak tinggi..tdk dpt driving malam. SEKARANG Alhamdulillah..dah boleh driving tanpa guna cermin mata..

P/s kalau tidak confident, gunalah cermin mata bila hujan lebat..takut tidak nampak line jalan..

Tips Untuk Masalah Rabun Mata Dan Silau 

Terdapat 5 tips untuk anda.

1) Berdiri di satu posisi dan lihat kepada pokok yang hijau dalam tempoh 10 minit setiap pagi. Fokus pada titik tersebut dan buat dalam beberapa kali.

2) Anda perlu rehatkan mata anda setelah melihat skrin komputer lebih daripada 30 minit. Pejam dan celik mata berulangkali untuk meregangkan otot mata. 

3) Titiskan 2-3 titik madu ke dalam mata. Petua ini saya perolehi daripada buku Rasulullah is My Doctor. Madu asli ya... nanti semut datang pula gigit mata kalau tak original.

4) Jangan membaca buku atau melihat skrin telefon dalam suasana cahaya yang samar. Jangan pandai-pandai tutup lampu dan berchating dalam gelap.. cari penyakit.. Penyakit Rabun namanya.

5) Amalkan untuk minum jus lobak merah tanpa gula dan ais. Banyakkan makan makanan daripada sumber Vitamin A.  Paling mudah ambik Carotomax Shaklee yang memang sudah terbukti keberkesanannya.


#shakleeeffect
#shakleelover
#sayajualshaklee
Erna 0146907178
SID883367
http://caprierna87.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Follow me

Total Pageviews