Saturday, July 12, 2014

Mari jadi ahli Shaklee. Apa yang saya dapat?

MESTIKAH jadi ahli Shaklee?
 

Apa saya dapat kalau jadi ahli Shaklee?
Jawapan: 
- Jadi ahli Shaklee bukan paksaan. Kita jadi ahli kita dapat harga yang lebih murah dari berbelas ke berpuluh ringgit murahnya daripada BUKAN AHLI. 
- Dahlah dapat harga lebih murah, malah dapt BONUS bulanan dari 5% ke 21% mengikut UV (Unit Volume) yang kita dapat setiap bulan.
- APA lagi yang bestnya, boleh dapat bonus-bonus lain seperti bonus kepimpinan, bonus kereta (cash seumur hidup) dan bonus trip.

Apa risiko yang bakal dihadapi kalau sudah jadi ahli?
Jawapan:
Risiko anda hanya akan hilang RM65@RM75@RM85 (ikut tempat dan postage) untuk mendaftar SEKALI seumur hidup dan anda akan dapat Memberkit. Tidak perlu renew membership setiap bulan tau. 

Apa jadi kalau saya HANYA jadi ahli untuk makan sendiri saja suplemen ni?
Jawapan:
Tak jadi masalah pun. Kita tau apa masalah kesihatan diri kita. Kita tau apa yang perlu kita lakukan. Nutrisi yang seimbang sukar untuk diperolehi daripada pemakanan seharian kerana faktor persekitaran dan radikal bebas malah cara masakan kita hari ni banyak memusnahkan nutrien dan zat makanan kita yang perlu untuk tubuh. Maka, kesihatan badan kita mula menyusut dan masalah serta penyakit seperti OBESITI, DARAH TINGGI, SELESEMA dan lain-lain lagi mudah dihidapi oleh kita hari ni. So, suplemen atau makanan tambahan ni lah yang memainkan peranan penting.

Selalunya bisnes macam gini perlu tunjuk kekayaan pada orang lain, Shaklee macam tu ka?
Jawapan:
Tak perlu tunjuk imej kekayaan tu pada orang lain. Cukuplah sekadar tinggi ilmu pasal nutrisi dan suplemen ni. Sebab orang nak tau kelebihan, nak rasa kelebihan suplemen tu. Kalau banyak ilmu ni oranag akan lebih percaya dan yakin dengan kita sebagai ahli. Itulah pentingnya 'guideline' dan bimbingan daripada rakan-rakan Shaklee kita. Sebab lain orang lain pengalamannya. Reaction suplemen pada badan kita pun lain-lain. Dah tau faktor-faktornya In Shaa Allah kita akan cari jalannya dengan menambah ilmu nutrisi ni.

APA LAGI KEISTIMEWAAN jadi ahli Shaklee?
Jawapan:
Dapat ilmu, dapat share masalah kesihatan dengan orang ramai, dapat bimbingan khas daripada 'sifu-sifu' yang dah lama berkecimpung salam Shaklee ni..ada surirumah, ada engineer, ada nurse, ada businesswoman dan lain-lain lagi yang pastinya kita dapat ilmu suplemen ni dari berbagai-bagai aspek. KESIHATAN kan perlu dijaga dari seawal usia yang mungkin untuk mengurangkan risiko sakit yang berat dimasa tua.

INGAT SIHAT SEBELUM SAKIT kawan-kawan...

 
 
 
 

Daftar ahli dengan saya pengedar bebas Shaklee yang sah:

Ernawati Toba 
Shaklee ID 883367
0146907178
FB: Ernawati Toba
FB Page: Healthy Lifestyle with Ernawati Toba

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Follow me

Google+ Followers

Total Pageviews