Wednesday, June 11, 2014

VITAMIN E COMPLEX UNTUK KESUBURAN


Assalamualaikum dan salam sejahtera...



Zuriat atau anak selalu ditunggu-tunggu oleh pasangan yang sudah berkahwin. Anak tu rezeki dari Tuhan. Walaubagaimanapun, kepada pasangan yang masih menanti-nantikan  jangan berputus asa. Amalkan pemakanan yang sihat, banyakkan bersenam dan berdoa pada Tuhan. Antara faktor lain yang mempengaruhinya adalah tahap kesuburan suami dan isteri. 

Isteri yang haidnya tidak teratur juga mengganggu kesuburan. Masalah pada kualiti dan kuantiti sperma suami juga salah satu faktor mempengaruhi kesuburan lelaki. 

Apakah suplemen untuk WANITA untuk meningkatkan kesuburan?

1) ALFALFA COMPLEX - Bertindak seperti  'kacip fatimah'. Ia merawat masalah-masalah 'Miss V' (organ reproduktif wanita) seperti masalah keputihan, kegatalan dan sebagainya.


2) GLA COMPLEX - Ia membantu menghasilkan 'cecair kesuburan' dimana ia memberi ruang untuk sperma terus hidup di dalam tiub fallopio hngga 5 hari. Ia turut menyeimbangkan hormon yang memberi kesan pusingan period yang tetap dan masalah senggugut ketika datang bulan. Cyst yang juga dapat dikecutkan oleh GLA Compex.


Apakah suplemen untuk LELAKI untuk meningkatkan kesuburan?

1) VITAMIN E COMPLEX- Ia membantu meningkatkan kualiti sperma dengan menambahkan kiraan/bilangan sperma. Ia meningkatkan kebolehan reprduktif bagi suami. Ia juga melahirkan rasa 'bersemangat' untuk bersama pasangan masing-masing.

2) ZINK COMPLEX - Khas buat suami untuk membantu meningkatkan kepekatan dan kekuatan sperma. Ia merangsang pembentukan hormon testosteron juga menambah jumlah bilangan sperma.


So, apa tunggu lagi. USAHA DAN TERUS BERUSAHALAH..ANAK ANUGERAH TERINDAH DARI TUHAN...


Promosi VITAMIN E JUNE 2014
BUY 6 FREE 1
Berbaloi-baloi.....


 
Hubungi:
Ernawati Toba 
0146907178/0138521188
SID883367
FB:Ernawati Toba

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Follow me

Total Pageviews